Backgrounds & Heart Backgrounds
-->

Tuesday, 9 April 2013

~aLhamDuliLLah~


. . nie antara kawan ku yang hadir . .
~tahniah buat korang , selama setahun setengah kite di PMS , dengan pelbagai dugaan dan cabaran . . akhirnya dapat jugak kita menamatkan perjuangan kite dengan cemerlangnya ~
. . kini diploma teknologi maklumat pengaturcaraan dalam genggaman kite . .
. . semoga kite akan terus berjaya di masa akan datang . . 

~ thanz a lost c0z sudi datang bagi meraihkan hari jubah akak ~
sayang korangggg 

~chenta hatiku~
. . tulang belakangku , pemberi semangat di saat aku jatuh . .
~sayang ayahhh ~
. . terima kasih atas segala pengorbanan ayah selama ini , hanya ini dapat akak balas jasa ayah dengan segulung diploma . . maaf andai akak tak dapat nak penuhi kehendak ayah . . akak bangga dan bersyukur mempunya ayah seperti ayah . .
~terima kasih ayah , jasamu akan ku kenang ~


~thanz a lot for ur special gift~
. . thanz c0z sudi datang . .





Thursday, 1 March 2012

c bLacK n c wHitE


. . siti & nazri . .


. . . saya sayang awak . . .

~ kami kenal dalam alam maya , titik permulaan perkenalan kami dalam tagged :P . . . (di situ aku mula ramai2 dengan rangkaian sosial . . hehe) ~

~ ermm xde apa p0wn yang special pasal kami , biasa2 aje macam korang jugakk :) ~

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ya ALLAH
Jika dia Benar untukKu
DekatkanLah HATInya dengan hatiKU
Jika dia BUKAN milikKU
Damaikanlah hatiKU
Dengan ketentuan - MU

. . AMIN . .

Sunday, 12 February 2012

hAnYa DiRiMu



Mencintaimu, selama kubernafas
Seindah cahaya pagi terangi hidupku

Memilikimu, akupun percaya
Kasih yang telah kau beri
Membuka mataku

Dan tuk pertama kali kusadar kau cintaku

Kutakkan bisa melakukan semua tanpa
Dirimu di sisiku, Kau yang menggenggam hatiku
Takkan sanggup melewati waktu tanpamu,
Karna hanya dirimu yang mengerti

Peluk diriku
Hapuskan luka
Kutak pernah berubah karna ku memilihmu

my pwen